Trendwatch
Trendy a potreby mládeže
Veríme, že je dôležité poznať mladých ľudí a zachytávať všetky zmeny novej generácie a trendy, ktoré ju formujú a ovplyvňujú. Vybrali sme preto 5 trendov a realizovali prieskum stavu týchto trendov na základe dotazníkového zisťovania a pološtrukturovaných rozhovorov s mladými ľuďmi vo veku od 16 do 30 rokov.
Aktivity projektu
- Pološtrukturované rozhovory s mladými ľuďmi, nositeľmi novo-vynárajúcih sa trendov
- Online dotazník na doplnenie dát
- Analýza sociálnych sietí
- Konzultácie s marketingovými odborníkmi
Prečo takýto projekt robíme
- Myslíme si, že mládežnícka politika má byť postavená na poznaní
- Veríme, že poznať mladých ľudí je dôležité a je dôležité zachytávať všetky zmeny novej generácie a trendy, ktoré ju formujú a ovplyvňujú
- Našim cieľom je, aby sa potrebné informácie dostávali k tým, ktorí s mládežou pracujú a tým, ktorí politiku ovplyvňujú
Kto je do projektu zapojený
- Jana Miháliková
- Tomáš Pešek
- Alena Tomanová
S kým spolupracujeme
- Trendwolves, belgická marketingová agentúra zameraná na výskum trendov mládeže
- Martin Hulín, konzultant pre metodológiu a štatistické spracovanie
- Študenti antropológie a etnológie
- Nadácia OTP
- Zástupcovia marketingu a experti na sociálne siete a prácu s mládežou
Projekt podporili
Projekt je podporený MŠVVaŠ SR v rámci Programov pre mládež.